Masz pytanie?

Valid CSS!

Szkolna wycieczka klas 5 i 6

2020-10-09 19:53

Od dawna marzyliśmy o trzydniowej wycieczce w góry i ziściło się 5 października wyjechaliśmy do Karpacza. Towarzyszyły nam nadzieje na przeżycie wspaniałych chwil pośród pięknych krajobrazów górskich. Oto spisane nasze wspomnienia krótko po powrocie do domu. Posłuchajcie, poczytajcie, jak spędziliśmy ten wyjątkowy czas.

„Wycieczka życia, czyli wyjazd w góry Karkonosze”

Dzień 1

Wyjazd był w poniedziałek rano. Wszyscy spotkaliśmy się przed szkołą. Jechała z nami klasa VI b i dziewczyny z klasy VIa. Podróż trwała około dwóch i pół godziny. Niektórzy z nas byli podekscytowani, bo pierwszy raz jadą na wycieczkę za granicę. I faktycznie - pierwszym punktem na naszej wycieczce było Skalne Miasto w Czechach. Z parkingu na stacji benzynowej odebraliśmy naszego przewodnika- pana Gracjana. Jak się okazało bardzo wesołego pana. W Skalnym Mieście było dużo skał. Z tego co słyszeliśmy były to granit i piaskowiec. Płynął też strumyczek, który przez cały czas nam towarzyszył. Jeden z żartów pana przewodnika mówił o metodach wspinaczki - stylu amerykańskim, czeskim i polskim. Potem przeszliśmy przez gotycką bramę na „Słoniowy rynek” a stamtąd do rejsu łódką po Skalnym Mieście. W końcu dotarliśmy do dużego wodospadu. Zaczęło padać. A jeszcze bardziej byliśmy mokrzy, kiedy zawołaliśmy: „Karkonoszu, wody daj!”. Wedy nastąpił gwałtowny wylew wodospadu i zmokliśmy. Zaczęliśmy wracać. Po powrocie podano nam obiadokolację. Był fajny wieczór! Graliśmy w gry i oglądaliśmy „Milionerów”.

Dzień 2

Ubrani na cebulkę wyruszyliśmy w kierunku Śnieżki na górski spacer do Samotni. Szlak wiódł po kamieniach pod górę. Wróciliśmy do pensjonatu, aby uczestniczyć w dobrej zabawie. Wieczorem smażyliśmy kiełbaski nad wspaniałym ciepłym ogniem. A potem była dyskoteka. I tak zakończył się nasz drugi dzień.

Dzień 3

Trzeciego dnia uczestniczyliśmy w lekcji grawerowania w hucie szkła. Po zwiedzeniu huty udaliśmy się obejrzeć wodospady Kamieńczyka i Szklarki. Były przepiękne. W Mc Donaldzie zjedliśmy obiad i wróciliśmy do domu. Wycieczka ta była doskonałą okazją do lepszego poznania siebie w nowych sytuacjach, zdobywania nowych umiejętności w górach. Zaznaliśmy smaku przygody.

Swoimi wspomnieniami z wycieczki podzieliły się: Ania Kulok, Małgosia Skiba i Sandra Porada -uczennice klasy 5